< Předchozí výpisek Zpět na výpis látekNásledující výpisek >C#: Pohyb kuličkou šikmo - seminář 12C#: 3 náhodná čísla a největší z nichInformatika

C#: Jezdící autíčko

Zadání

Vytvořte program, který zobrazí obrázek auta a pomocí časovače se bude obrázek pohybovat po okně programu. Dále bude program umět zrychlit, nebo zpomalit rychlost pohybu auta pomocí tlačítek „Rozjeď se“ a „Zastav“. Upravte interval tak, aby pohyb auta byl co nejvíce plynulý. Další dvě tlačítka „Zrychli“, pohyb auta zrychlí a „Zpomal“, pohyb auta zpomalí.

Výsledek

namespace Jezdící_autíčko
{
 public partial class Form1 : Form
 {
  int x = 1, rychlost = 0;
  public Form1()
  {
   InitializeComponent();
  }

  private void Form1_Paint(object sender, PaintEventArgs e)
  {
   Image obrazek = Image.FromFile("auto.gif");
   if (x > 600) { x = -120; }
   if (x < -120) { x = 600; }
   //vyjede-li autíčko z okna programu, umístíme je na druhou stranu
   e.Graphics.DrawImage(obrazek, x, 20, 120, 75);
   
  }

  private void timer1_Tick(object sender, EventArgs e)
  {
   double cas = timer1.Interval*0.01;
   x += Convert.ToInt16(cas)*rychlost;
   label2.Text = Convert.ToString(rychlost);
    //rychlost vypíšeme do labelu
   Refresh();
  }

  private void button1_Click(object sender, EventArgs e)
  {
   --rychlost;
   //kliknutím na 1. tlačítko snížíme rychlost o 1 stupeň
  }

  private void button2_Click(object sender, EventArgs e)
  {
   ++rychlost;
  }
 }
}



Přidal: jenikkozak 7. 2. 2010
Zobrazit podrobnosti

Podrobnosti

Počet slov: 168
Zhlédnuto: 2888 krát
< Předchozí výpisek Zpět na výpis látekNásledující výpisek >C#: Pohyb kuličkou šikmo - seminář 12C#: 3 náhodná čísla a největší z nichInformatika